Sidvyer, senaste månaden

torsdag 26 oktober 2017

Bokningsdagen 2017,,inför.

Jahaoo,,det börjar närma sig med stormsteg och jag vill flagga lite för  att vara ÖVERTYDLIG inför denna omgången.
Jag kommer att svara på folks mail dagen EFTER den 29:de . Ni kan möjligen  förvänta er  ett automatsvar,då det kommer att ta extremt lång tid att svara personligt på alla mailen. Med detta menar jag inget illa,jag har ingen hjälp till detta,det är bara jag som jobbar här och för att underlätta kommer jag att ge automatsvar när det funkar. Om det är så att jag inte kan ta emot ert jobb pgr av att jag inte är rätt konstnär för detta,då skriver jag det så ni slipper vänta  tills nästa bokningsdag och bli besviken även då. 

 Vill ni INTE  tatuera er  i November - Februari så är det INTE denna bokningsdagen ni ska maila,då slappnar ni av och väntar på den som faller lite mer rätt i tiden. Ska ju försöka hålla en var tredje månad istället för en om året. 
Kan ni inte komma de datumen jag  föreslår åt er (ni kan såklart hinta om när ni vill bli tatuerade,men det finns såklart bara ett  begränsat antal lördagar tex ,kan ni bara då kommer det bli ytterst svårt att få tid) så får ni återkomma nästa bokningsdag osv.

Det är endast mail som gäller, och det är till eyescreamtattoo@gmail.com INTE på facebook då det blir omöjligt för mig att hålla koll på.

Ska ni ha porträtt eller coverups så MÅSTE ni bifoga bilder på personen eller på tatueringen ni behöver täcka,jag är inte synsk;) 

Var noga med att specificera  vad det är ni förväntar er,,är det en hel arm ni tänker er,fylld hela vägen från axel till handled så är det bra att skriva. Många slänger sig med orden "sleeve" och förstår inte riktigt vad det innebär.  Det betyder en helarm,helt täckt.
Vill ni ha en hel underarm,,ja då skriver man "en hel underarm" ;) .
Jag vet att det låter tramsigt att gå ner på micro nivå här,men det handlar om rätt många fler sittningar  på en hel arm än på en luftig text på en underarm,så för att det ska gå lättare att boka in folk så är det bra om vi är på samma plan ang vad ni förväntar er av mig:) 

Jag skriver fortfarande inte barnens namn och datum och klockslag Fotavtryck och handavtryck. Jag kan däremot rekommendera andra tatuerare som gör detta superfint.

En helarm i färg GÅR inte att få gjord på 2 sittningar,,det tar tid,det gör ont och det kostar pengar. Ca 4-7 heldagar tar en arm beroende på hur komplicerat motiv,hur mycket färg och hur stor respektive arm är!

Nej,,ingen under 18 blir tatuerad,det finns inte mycket som "måste" göras innan du är 18.

Hoppas att  allt ni behöver veta finns med här,annars frågar ni redan nu! 








Inga kommentarer: