Sidvyer, senaste månaden

tisdag 6 juni 2017

En update på Kis och SRF

Man kan säga att livet återgått lite till det normala här hemma. Njä Otto är fortfarande inte sig själv efter att Kis kommit hem,han surar morrar och kelar inte längre. Vi hoppas dettta går över,för det är inte HELT utan att han gillar henne som sällskap när de är ute. KIs har nu fri tillgång till utevistelse och hon sköter det jättebra. Sällan att hon vandrar mer än 50 meter bort för att gå på toa. Igår såg jag henne hoppa och bralla för första gången och de gör mig så gott. En liten leksen kanske gömmer sig där inne  i den annars så plågade lilla kroppen?  DET är Otto helt med på,han verkar MER leksen nu än innan vilket är udda,,men vi sk få ordning på detta med. Kis har fortfarande sin matallergi och vi arbetar hårt på att hitta vad det är hon inte tål,men det verkar redan gå mycket bättre. Hon fäller som fan men det gör å andra sidan Otto med så det behöver inte vara relaterat. Hon älskar att bli kammad(troligen första gången i hennes liv) så det löser sig nog.
 Jag och ett gäng vänner ska ju till Sweden Rock på Onsdag och jag har knappt hunnit peppa inför detta,men NU,när jag sitter här och skriver detta så känner jag en liten ilning av spänd förväntan. Vi har regnkläder,resorb och öronpluggar,,och vin. Mycket vin.Vad kan mer behövas?

 Fint väder har man såklart räknat med,men så kvittar det ju,,vi kommer vara blötare på insidan oavsett och det hjälper att tänka på att man är IKKE ensam! Alla kommer att se dumma ut i regnjackor;)
Sista jobbet innan SRF nu och sen packa och nojja lite!

Inga kommentarer: