Sidvyer, senaste månaden

onsdag 24 maj 2017

Teckningstävling för de små på Eyescreamtattoo!

Teckningstävling på Eyescreamtattoo!

Efter förra omgångens omåttligt populära tävling för de mindre där man skulle skriva en liten historia till en teckning som skulle innehålla antingen isbjörn,snigel eller höna  ,har flera hört av sig och önskar en ny tävling,och vem är jag att säga nej? 

SÅ Tävlingsdeltagande får vara mellan 0-12 år gamla, teckningen måste innehålla en Anka,Ko eller  Hund! Till denna teckningen vill jag ha en liten HISTORIA om vad som händer på bilden,glöm inte denna,massa viktigt;)
(givetvis får förälder hjälpa mini att skriva ner denna om deltaganden inte riktigt kan skriva än)

Namn och ålder på tävlande och kontaktuppgifter till målsman behövs!

Tävlingsbidragen mailas till mig på eyescreamtattoo@gmail.com så läggs de upp på bloggen allt eftersom de droppar in, och den 17:de juni  drar jag och mina jurymedlmmar en vinnare!



Förstapriset är 2 kg godis från hemmakväll! (detta kan naturligtvis fås som ett presentkort på Hemmakväll med)

Såhär såg förra omgångens  vinnare, Lovisas teckning ut ,och jag hade så svårt att välja ,så det fick bli ett tröstpris till en välförtjänt andraplats för isbgörnarna som hatar att simma! 


So,,RITA TILL ERA FINGRAR KRYLLAR!!


Inga kommentarer: