Sidvyer, senaste månaden

onsdag 5 april 2017

Konstutställning på Mossgårdsvägen!:)

Påsken innebär konstrunda här i  Ystad och Österlentrakten och detta året (blev inget förra året)  blir det utställning för mig med:) I år kan ni se utställningen med cirkustema  hemma hos oss på Mossgårdsvägen 60-15  utanför Ystad (följ bara flaggorna med Hybris by Stina på ) 
Utställningen för alla som vill kolla  startar fredagen den 14:de och pågår till söndagen den 16:de  11-16 varje dag:) 

På skärtorsdagen har jag en VIP-vernissage med endast inbjudningar där  Det bjuds på Fulltofta sjuan och Carl-Otto Ottossons bubbel, Daniel Müllern svänger ihopa tilltugg och  jag bjuder på min alldeles egna Cirkus,som också är temat på årets  utställning:)  Här har man chans att knipa konstverken  man vill ha  och mingla hela kvällen! 
 Inför årets utställning har jag haft monstruös ångest. Det känns som att oavsett vad man än gör så blir det aldrig bra nog  ,men  så kan man inte heller göra mer än vad man kan . Har inga ursäkter för varför jag inte tycker jag  haft nog med tid på 2 år, det har helt enkelt kommit saker emellan;) Men ett urval på ca 25 konstverk stora som små kommer att finnas  monterade på diverse olika roliga sätt  och  det är när de kommer in i sin ram som det verkligen blir levande.  Känn er välkomna ut att besöka mig på Mossgårdsvägen, Cirkus Bjäresjö står öppet;)




Inga kommentarer: