Sidvyer, senaste månaden

tisdag 11 april 2017

Hårda tider fortsätter:/

Jaha,,efter att Katt gått bort och vi fått våra hjärtan utslitna i två veckor kom så Kis in i vårt liv,och det har inte varit lätt. Först trodde jag att det skulle bli lätt med en liten Kis på 1,5 kilo,,men så förstod vi att hon var döv pgr av öronskabb och sen plötsligt började hon löpa trots att hon var steriliserad. Efter det fick vi inte sova på nätterna. P-piller skickades och  vi fick i henne tre doser för att sen ge henne en i veckan med förhoppning om att det skulle ta bort driften.
 Efter ett par veckor här med utgång i sele och  sen utgång med mig hovrandes som en galning över henne försökte vi sen låta henne vara ute under uppsikt inifrån. Det gick bra och hon kom hela tiden tillbaka. Tills hon inte gjorde det.
Nu har  jag lämnat lappar ,anmält till polisen,gjort facebook inlägg,kontaktat alla grannar och även spåtant,,
Mitt uppe i denna röran  har jag en konstutställning att göra iordning,,för ca 60 pers. Mitt hjärta orkar snart inte detta. Snälla snälla Kis kom hem:/

1 kommentar:

Karin sa...

Åhnej, hur kan man ha en sådan otur :( Hoppas innerligt att Kis kommer hem snarast <3