Sidvyer, senaste månaden

fredag 22 juli 2016

Fler symptom faller bort från listan:)

Kapten får representera det jag känner idag!
Ja,mina leder sprakar och knakar för var steg och mina händer är nästan obrukbara,jag har noll tårvätska på morgonen och  jag tappar hår,,
men:
Jag får gå på toa var dag
Jag slipper springa och kissa 10-12 gånger om dagen
Knappt någon huvudvärk
Jag fryser inte längre!! inte ens när jag är hungrig fryser jag längre!
Jag kan ta ett glas vin utan att få ångestknäppar på natten.
Inga vansinniga sockerfall mer!!
jag svettas!! Hahah jag kyler alltså ner mig på varma dagar och på gymmet,dvs svimmar inte istället!
Svimningar har avtagit med massa!!
Jag verkar kunna träna utan att jag toksomnar och mår extremt dåligt av det dagen efter.
Ingen mer träningsvärk så jag gråter!
trött:inte just nu;)
libido,,minsjäl om inte det börjat komma lite!!
jag kan andas,,inga mer tunga andetag och andnöd utan anledning.
Sover som en gud!! 
allt detta plus en massa grejer som jag märker var dag,små underliga saker som jag alltid stoppat undan och inte orkat tänka på för att de är så knasiga att du inte kan berätta de för någon,,du kommer inte att bli trodd,,massa av dem försvinner även nu och det är så jädra coolt;) 

Inga kommentarer: