Sidvyer, senaste månaden

tisdag 28 juni 2016

Liothyronin ,en vecka in

Nu JÄVLAR börjar det hända grejer!! 
Kom på imorse när jag vaknade ur min coma att såhär tungt har jag inte sovit sen,,,sen tidiga tonår!!
Nu börjar jag först folk som säger att de behöver morna sig,,jag har alltid bara slagit upp ögonen och gått 110% från start,vaknat en 20-30 ggr om natten för att  bara touch base,,kollar så allt är  ok,tänka på ngt och direkt ner i sömn igen,,det händer inte mer!
Fick börja sova med öronpluggar för ca 10 år sedan för att jag inte fick sova djupt  pgr av alla ljud,,katten som andades,,Kapten som inte andades mm,,de konstanta  uppvaknanaden gjorde att jag tydligen inte vilade ut och jag var tillslut utmattad,,tydligen. Jag tyckte inte där var ngt fel men jag grät för allt ändå och kunde inte ta minsta lilla stress i jobbet,något som är sjukt olikt mig.

Om man jämför då med nu är det troligen såhär man SKA sova!! hahaha herrejävlar vilken resa det är varje natt nu,,ett rent himmelrike av drömmar och tung tung sömn. Jag är extremt tacksam! Det bättrades på avsevärt så fort jag fick Liothyronin dessutom,,
Jag är tacksammare än jag kan förklara.

En annan udda sak som jag märker har förändrats är att jag behöver solglasögon,,om jag haft sådana innan har det bara varit en modeacessoar,inget jag eg trivdes med(det blev för mörkt och solen stör ju inte alls) och jag har inte förstått varför folk ylar om dem konstant,,,nu förstår jag.

Massa underliga saker som man inte eg kan säga är plågsamma symptom på något ,men som särskijer en från hur andras vardag ser ut har nu börjat "normaliseras"
Tänk om jag börjar svettas OCH få en sexdrift med??!! 
Herrejävlar;)

Inga kommentarer: