Sidvyer, senaste månaden

lördag 18 juni 2016

Jag har gjort en svensexa!!

Ibland händer det att jag bryter mina rutiner,mest för att inte känna att man går och trör i samma spår ,och när gamla vänner kallar bryter jag dem dessutom gärna. 
Det var tydligen dax för Jonas Stridh att gifta sig och såklart ska det svensexas,, förfrågan ställdes då till mig om jag kunde tänka mig att gästa och överraska,,
Jag kastade in kitet i mitt Anus och rullade genast.
När Hörby kallar svarar svinen!!

 Till min stora glädje har Jonas och Martina köpt Annehill ,ett vansinnigt vackert litet jugendhus från 1912 ,så inte bara fick jag vara med på en sexa ,jag fick se Annehill inifrån,dessutom extremt smakfullt dekorerat med antika möbler ,,glädje!!
Lagom tills jag satt upp alla grejerna och kände mig någotsånär stabil (detta var kl 9.00 på morgonen!!)   dröste det in en sisådär 15  nyfikna taggade killar;) Hahah ja jag vet inte vad jag tänkte mig,men av publik blir man ju lugnare!! Hahahahah
 Vi hade såklart diskuterat motiv innan,jag ogillar skarpt ogenomtänkta tatueringar och överraskningsmoment när det gäller något som sitter för livet. Jonas var dessutom spik nykter inför detta,också viktigt för det hela.
 Det blev Explosive Ordnance Disposal med tillhörande logga eftersom Jonas tjänstgjort och fortfarande gör som detta,en sjukt lagom start som första tatueriing  som vi mycket troligt kommer att få fortsätta på:) 

Tack som fan pågar för att jag fick vara med på ett litet hörn,det är få kvinnor förunnat om de inte tar å sig klärna! Sjukt roligt att se så många fina ansikten från förr igen,,det var för längesedan jag lämnade Hörby,och som alltid saknar jag det något helt vansinnigt.

1 kommentar:

Henrik sa...

Jäkligt bra jobbat Stina!! Riktigt roligt att du kunde ställa upp!!