Sidvyer, senaste månaden

måndag 30 maj 2016

Personalfest på Store (ja inte min då,den lär bli rätt enkelspårig)

Lördagen dök upp och vi  fann oss lite som gräsankor i par jag och Kapten,vi visste att Sjögrens  skulle ha firmafest och därför inte kunde följa med på middag och tydligen pågick det galej i Vattentornet dit andra delar av gänget skulle ,så vi  drog till Contan för drinkar och lite mat  för att ta kvällen som den kommer,,,
 Fast vem försöker jag lura? 2 minuter in på middagen  började messen från Vera att det fanns plats på store thor,,och vi var såååå svårövertalade;) När vi kom dit var stämningen redan högt i tältduken! Anette var sugen på att swinga lite,,runt pålen då,och resten satt INTE tysta i detta ämnet. Alla hejade på utom möjligen just ägaren till uteserveringen.
 Vi hamnade brevid/mitt emot en Susanne som visar sig vara lika intresserade av inreding som  oss och vi trycktestade sannerligen Stores attiraljer!

Där var livetrubadur (en av anledningarna till att det inte går att kommunicera under skriknivå och med risk för att låta pensionist =lite väl högt) Vera och Susanne stämde in och HAR ni oturen att få samma lampa som oss lär där vara en del,,,DNA i den,,
 VERA OCH SUSANNE MED JOHHNY!!!






PAUS FÖR INTRIG,,någon på bordet längre bort var högljuddare än ,,,nä det var de faktiskt inte.



 Vera,,jag vill bara stanna upp här och be dig  GI FAN i min mans ljussabel!! Och Kapten kan sluta se så jävla glad ut!!

 Som sagt,,kan gratulera Store till den brillianta investeringen av silikonlampan,,den räddade hela kvällens fotoinnehåll;)
Efter SÅ möed hopp och lek blev Vera tlött och vi valde att avsluta för att vara de vuxna och åka hem;) På måndag har jag ett mindre äventyr att ta hand om och massiva mängder vin ingick INTE I den planen;)
Tack Sjögrens för att vi fick joina!!! <3<3<3

Inga kommentarer: