Sidvyer, senaste månaden

tisdag 26 april 2016

En månad in på Levaxin

Jaha,,en månad in på Levaxin börjar det hända alternativa grejer. Visst kunde jag ha dramaqueen kvällar där jag var gnällig och dramatisk men detta är att ta det till en helt ny nivå.  Det händer dessutom på morgonen mer ,jag har den distinkta känslan av att hela världen hatar mig OCH har glömt mig (det kan ju inte vara båda säger min logiska hjärna)
Det är inte var dag  absolut inte,men OM jag har en sämre dag tenderar det att eskalera;)
Idag tex är livet gräddsås,har hopp om framtiden,ligger bra till med alla planeringar i livet mm,och jag vill fan säga att jag mår bättre än någonsin trots humörsvängningar. Alla de små underliga sakerna som hände förr har börjat mattas av . Blodprov lämnat för att se om jag kan trappa upp medecinen:)


Inga kommentarer: