Sidvyer, senaste månaden

onsdag 23 mars 2016

Levaxin update 1

En liten snabb uppdatering på första och andra natten på Levaxin,, Första natten  var sådär!! Feberfrossa  och det förbannade ljudet tillbaka i öronen och spontant näseblod (alltid lika underbart att vakna på natten och svälja mängder med blod) bara av att jagvänder mig i sängen eller reser mig. Nu känner jag min kropp vi detta laget och är YTTERST tveksam till att det är Levaxinet som gör detta utan snnarare att jag pratat om just de grejerna,,då dyker de upp,så som det faktiskt brukar göra för att sen försvinna rätt omgående igen.
Andra natten -kolugnt,feberkänsla kvarstår. Sover som en stock.
Har börjat räkna hår igen för att se om det ändras,,ska bli jäkligt intressant.

Jag måste tydligen adressera teorierna som uppkommer om att jag har ångest. Jag har inte alla dessa symptomen samtidigt ,de kommer och går de flesta ,att jag svimmar ,kan inte svettas,fryser,blöder näseblod och utvecklar cystor i livmodern ,har svullna leder och psoriasis har varit konstant,resten kommer och går . Min farmor och jag går i ganska så samma fotspår och hon höll på att dö av skiten för att ingen trodde henne. Jag har rätt svårt att tro att jag har sån ångest att jag utvecklar mens i naveln. Har aldrig känt ett behov av antidepressiva och aldrig bangat en dag på jobbet pgr av att jag mår mentalt kass. Har haft panikångest,jag vet vad det är,detta är inte ens i närheten av den vansinniga känslan och NEJ det är inget jag tycker man bör skämmas över.
Over and out!

Inga kommentarer: