Sidvyer, senaste månaden

söndag 24 januari 2016

Tänk vad en fez kan göra.


Efter en hel vecka separerade från Sjögrens hämtade vi dem på Sturup  och tvingade dem att följa med på Contan för lite drinks och genomgång av Formex som jag så snöpligt tvingades avstå!
 Vera testade en bloody mary och  tyckte det var riktigt toppengott! Så vet ni det till nästa drinkkväll,,ketchup och vodka med bacon,det är the shit!
 En liten oplanerad måltid följde och de andra bestämde sig för att  testa blinier med Kaviar,en riktigt exklusiv  liten förrätt som alla verkade tycka vara väldigt god!

 Efter den korta men väldigt intensiva sittningen blev vi hembjudna till  DO,och fan om det inte är som att hoppa rätt in i en Sherlock Holmes bok! Där satt vi i hans underbara biblotek och avnjöt en riesling och  TESTADE HATTAR!!

 Det började lite med att  vi lekte rundor med snapchat och sen var bollen lite i rullning och det slutar sällan på ett normalt sätt.

 Vera har fez,,fez och attityd går fan bra ihopa!
 Men även horn,, ögon som en hök och  nacke som en gam!

 Seriemördarglasögonen åkte fram och karaktärerna bara myllrade!! Jag var så beredd att förklara för alla här hur en bra kompost ska vändas, och fördelarna med lite köttkomponenter däri,,för den ljuvliga smakens skull.
 Kapten letade efter första bästa flygande matta,,gick dock inga vid denna sena tidpunkt.
 Jag förklarade lite om hortikultur och de finare aspekterna av fumering av patienterna jag haft på mitt veterinärsbord,,,
 Sen spelade jag bara gitarr i ett rätt sunkit metalband och bet folk i halsen på mina lediga dagar.
 Vera studerade trollformler och drack polyjuicepotion.
 Och Virus räddade Indiana Jones från förgiftade dadlar! Tack gode gud för virus!
 Jag grep i min tur hårt efter flugsmäcken och undrade endas NÄR fladdermössen skulle anfalla
 Och så en tur in i feministernas land där vikten av att män BORDE ha rätten till att bära barn lades fram i det allt mer orakade samhället. Gnolade på en liten låt jag tagit fram åt motståndsrörelsen  och  kompilerade ett brev åt socialministern där jag begär att deodoranter också borde komma i formen av ett kvinnligt könsorgan för jämnlikhetens skull.
 Sen målade jag tavlor och var allmänt svår,designade smycken och figurerade på kändisarna på slottet där det viskades högt om att jag legat med Christer Sjögren. Fy fy fan. Eller vänta,,ja allt utom äventyret på slottet  var all me:/

 Karaktärsprövningarna tog sin lilla tid och klockan 3.00 gick taxin hem! Någon med snorre  bestämde att jag skulle bjuda på frulla morgonen efter kl 10,,så så blev det!  Full english med surdeg och all the trimmings;) Sen är man någotsånär redo att göra det all over igen;)

Inga kommentarer: