Sidvyer, senaste månaden

tisdag 3 november 2015

Hår och naglar,,upp som n pannkaka ,ner som en sol,,eller hur fan var det nu?

Håret  och lite update. Babyhår växer som GALET just nu,har liksom som en hjälm runtom hela huvudet  ca 3-4  cm långt ,men det som blivit utarmat är fortfarande långt och tunt;) Fick klippa av min 6-7 cm som bara var flygande fjun ända längst ut i topparna,och nu kvarstår åtminstone en kort men tjockare fläta;) 
Är jätteglad för att det är på väg åt rätt håll nu även om andra delar totalt faller samman.
 När håret trillade i drösar fick jag åtminstone magiska naglar. Hårda långa och helt felfria,långt ifrån de fjällande flagande helveten jag haft i hela mitt liv.  Efter 4 veckor ca utan hårkurerna som fick mig att TAPPA hår  ser de nu ut såhär. Såriga nagelband torra bortom vett och åter igen flagande och extremt porösa. Antar att man inte kan få allt här i livet. Ber om ursäkt för den svarta,men försök ni foga 50 kvm i antracit grå utan att få lite under naglarna trots handskar;)

Inga kommentarer: