Sidvyer, senaste månaden

tisdag 6 oktober 2015

Den troliga lösningen på håret.

Ja,,så var det ju den tradiga historien med håravfallet och jag TROR fanimig jag har löst mysteriet med håravfall.
Som man kunde läsa i den första håranalysen samlade jag på mig sjuka mängder kalcium och detta har fått mig att tänka till lite.  
Håravfallet började tyst men säkert ett år innan operationen,och efter oiperationen gick den över i total overdrive. Då gick JAG över i total overdrive och gjorde allt för att inte tappa mer,dvs köpte ALLA preparat jag kunde för att det skulle må bra. Stora hårkuren,biotin,pantotensyra ,zink  och annat smått och gott. 
När jag tillslut gick på så många jag bara kunde tappade jag så in i helvetes med hår (tussen till vänster är från slutet av september,medans den betydligt mer normala är från idag) 
Började tänka över det hela och fundera på om jag inte alls kan göra mig av med kalcium  och läste då på hårkurerna. ALLA innehåller löjliga mängder kalcium. Till det äter jag  ett par kesella om dagen för att det ska vara så satans bra för en,,jag har fullständigt förgiftat migsjälv.
Precis som med D-vitamin  så tål jag inte heller  naturmedecinerna då de överbelastar lever och njurar och får mig att kissa som en vansinnig,konstant kraftig huvudvärk,trötthet förvirring,trög mage,illamående ,håravfall,ont i lederna  mm mm.
Jag har nu varit utan naturpreparat i lite över en vecka och det märks redan på håret.
Jag får stå ut med att mina naglar går tillbaka till att bli fnasiga och dåliga ,sålänge resten av kroppen funkar.

Inga kommentarer: