Sidvyer, senaste månaden

lördag 12 september 2015

Vinnaren av Tävlingen äääär,,,,

Efter noggrant övervägande av mig och två andra jurymedlemmar har en vinnare utsetts! 
För den väl genomarbetade teckningen och den utförliga beskrivningen MED attityd vinner Lovisa Markewärn 7 år,2 stycken :Hybrismuggar en fylld med klubbor och en fylld med klistermärken:)
Stort grattis till Lovisa!
Kan meddela att jag hade många favoriter och väldigt svårt att välja,och jag är HEMSKT förtjust i en teckning till ,så jag bestämmer som enväldig härskare att ett andrapris utdelas i form av klistermärken och en bunke klubbor åt Fanny Askhem 7 år för den underbara teckningen med isbjörnarna som hatar att simma! Grattis Fanny!
Jag vill tacka för alla de jättefina teckningarna,jag har älskat att få dem alla ,verkligen!!
Stort tack!!




Inga kommentarer: