Sidvyer, senaste månaden

torsdag 13 augusti 2015

Mer roliga fenomen.

Jahapp,så är vi där igen,fenomenet som ingen tror på.
Springer och pinkar som en galning igen,något jag trodde skulle gå över efter OP enbart för att det var ont om plats. Så var icke fallet.

4 gånger inatt,illa tvunget,vaknar och kissarr,tar en halv kaffe och kör till träningen,där jag får dra en omgång till innan jag startar. Dricker max 2-3 dl på träningen (är aldrig törstig)  och har fortsatt springa hela dagen.  Eftersom läkare inte tror på mig mäter jag mängd,och det är  allt mellan 2dl-3,5 dl var gång,dvs inga inbillningskissar.
Har nu en magisk huvudvärk och svårt att fokusera blicken. Dricker såklart lite vatten nu för att mildra huvudvärken,men det går bara rätt igenom.
Men jag inbillar mig helt klart,,givet.

130 hårstrå idag och jag hoppas att den låga trenden håller i sig ,,vill ner till  mitt gamla normala vilket borde varit max 50 om dagen,men man får vara glad för det lilla.
Gnäll gnäll gnäll gnäll,,kärringnäll.

Inga kommentarer: