Sidvyer, senaste månaden

lördag 21 februari 2015

Jobb och nagelväxt

Jamen så har bloggen fått falla undan lite,det har varit mycket jobb och en extrem trötthet därefter som gjort att jag bara kunnat utföra enkla uppdrag som att gäspa eller köra hem;) Jag fortsatte på  en blomma  som gjordes för några år sedan  ut på armen,och hade en helt underbar dag med massvis med skratt!
 Sen kom Paula in för fortsättning på Namastearmen och det blev en REJÄL fortsättning:) Nästa gång blir vi färdiga,,för denna gången;) Har smygande misstankar o att detta baka kan sluta i en helarm:)

Sen kan jag rapportera att även om mitt hår inte verkar börja växa mer eller tjockare så tar naglarna iaf effekt av Prioritet och alla vitaminer jag tar extra! Har ALDRIG haft ok naglar,inte ens när jag försökt,men nu är de nästan ivägen så bra och hårt de växer! Man tackar och bockar och njuter av att få ha liiite mer kvinnliga fingrar ,,minus svullnaden och snedheten i lillfingern, och en tjuck långfinger,,men skit i det,det räknas!!

Inga kommentarer: