Sidvyer, senaste månaden

torsdag 4 december 2014

Jakten på sjukvården fortsätter.

Vi startade på Teas rockabilly candy arm,och  massa mer kommer att hända här,men vi kom en bra bit på vägen :)
 Sen fortsätter vi att fnula fram öletiketter till Fulltofta gårdsbryggeri,och vi får se vilka de väljer,ska arbeta fram ett par till.
Radion har fått vara lite tyst på morgonen eftersom jag bara hinner med mitt egna program just nu,med allt som händer,målande mm.
Har kämpat denna v för att få en tid hos gynekologen för att kolla upp knutan i livmodern,fick en tid om ca 2 veckor,o vet att de kommer att bli långa tills man vet vad fasen det är som växer i en. Till råga på det hör inte läkaren av sig med nya recept på Enbrel(mot ledsjukdomen) och jag ser INTE Fram emot att få tillbaka allt jag blivit av med under de 3 månaderna jag tagit Enbrel.  Sjukvården,,,skärp er nu förihelvete.

Inga kommentarer: