Sidvyer, senaste månaden

onsdag 24 september 2014

Samlade efforts!


Veckorna springer förbi  och jag har aldrig målat så mye som jag gör nu. Det har sakta morfat över till ett jobb,något jag aldrig trodde jag skulle få uppleva när det gäller konsten,något som känns underbart! Massa små uppdrag som dyker upp,nya designuppdrag,nya drömmar:)
En ny stortavla blev färdig i måndags,en personlig favorit får jag säga ,en tavla som inte gör sig på bild,den måste helt enkelt ses i verkligheten.
 Jag gjorde färdigt det vi hade kvar på Jos´s ben,det lilla vanitasmotivet med skatan och skallen,och surprise surprise,blogger har förvrängt färgerna även här;) Har inga neonliknande färger i min repetoar;)

Ellinor With var här och fortsatte på sin helarm,och det blev en svala i näste på insidan med fler magnolior på utsidan:)



 Och sen en coverup,,härunder satt ett pyttigt kinatecken som numera har gått graven!
Sen Lisa,,,ja jösses Lisa!! När hon gör ngt tar hon i på riktigt!! En cover detta med och vi drog en monstersittning  första dagen utan att Lisa ens rörde en min,,,hjälte! Färg och piff nästa gång!

Inga kommentarer: