Sidvyer, senaste månaden

onsdag 2 juli 2014

Blandat tjafs osså Ulrika såklart!


Idag kom  en definitiv favorit i repris! Blondare och tunnare än jag någonsin sett henne studsade Ulrika upp i stolen och fick en Kurbitstattoo! Upptäckte att denna stilen var roligare än jag trott att göra!!
 Sen måste jag tömma telefonen från meningslöst dravel,men TITTA vad jag hittade på Mediamarkt?!! En mini serie med köksgrejer! Kaffekokare,vattenkokare och brödrost i en serie:)!

 Kaffekokaren var väl inte så jävla inspirerande,men det var dock de 2 andra mojängerna!
 Samma dag dök jag på detta übersexuella salkaret på ika för nätta 149kr,men så är där också salt till nästa istid i det!

 Lite små doodlar hemma ,mest för att hålla pennan varm,så ett självporträtt (glorifierat SÅKLART,no rynka or veck här,i den världen bestämmer jag det HELT!) Jag spyr ut en passare såklart,,frågor på det?
 Och en större akryl ,lite som en hyllning till mothman,filmen över filmer:)

Inga kommentarer: