Sidvyer, senaste månaden

måndag 12 maj 2014

Reumatikergnäll.

Från hundra till noll.
Försökte gymma lite på Breeze igår vid invigningen,det gick väl bra trots trängsel,fram tills jag skulle rulla min rygg efter träningen.
Sprak sa det,bröl sa jag,och sen var det kört. Än en gång  har något gått av i ryggen och vänstersidan är nu svullen och härlig.
Får hoppa av medicinen för att kunna känna hur illa det är så att jag inte av ren oförsiktighet drar av fler fästen, sist räckte det med att dammsuga.
Båda händerna är på g igen,det kommer att dröja ett slag innan det är lönt att spruta dem,de kommer inte att tro på mig annars.
För första gången i mitt liv dök en så förbjuden tanke upp i mitt huvud.
Jag vill inte jobba mer.
Det är en tanke med modifikation dock,jag vet om att jag efter 3 dagar får total sippra och måste få ta tag i saker igen,men denhär jädra lunken av att komma till studion,städa,förbereda,tatuera i 5-6 timmar non stop,handla laga  mat rita och repeat har börjat göra mig så trött på det.
Det dödar lite kreativiteten man har:)
Får helt enkelt fundera ut en mellanväg för att kunna fortsätta med design/konst och tatuering i en enda stor röra;)

Inga kommentarer: