Sidvyer, senaste månaden

lördag 24 maj 2014

Ett kort suddigt inlägg,,,

Vilken vecka det har varit,,,Har troligen halkat in i ett skov av extrem trötthet som ibland   dyker upp med denna sjukan,tillsammans med en grym jävla huvudvärk. Springer omkring som om jag e full,yr sluddrig och lite lost. Ingen härlig kombo när man har ett precitionsjobb. Har kämpat mig genom veckan med ett mål i tunneln,att ta mig till lördagen,sen kan jag sova,,,,Sov som en död genom nattens extrema åskväder.
 Jag tatuerade Emmas första, en  Deathly Hallows symbol från Harry potter böckerna. Jag älskar verkligen nerdar ,när de gör ngt gör dem det ordentligt!!
Sen byggde vi på Katarinas padda,något jag sa borde hända redan första dagen:) Det tog ingen tid innan Katarina förstod det med;)  Hon kommer att bli snyggast på beachen i sommar;)

Inga kommentarer: