Sidvyer, senaste månaden

tisdag 27 maj 2014

Boooored beyond belief

Varenda gång jag kör från Willys och hem undrar jag om jag inte ska stanna till och köpa en hink extra till Katt,hon klöser ju skiten ut allt som kan kallas tall och människa,de kanske blir begagnade och behöver bytas ut? Om så är fallet är detta ändå ett jäkligt bra pris.
 Sitter idag och väntar på en kund pgr av SJs jävla tåg och tidtabeller (jaaaa jag vet,men jag måste få Svenssongnälla) och tittar igenom min kanera,,,ville göra detta lilla stycket på en tjej som nästa hemliga projekt men det bli aldrig så,,kan sucka lite längtande ibland och vilja göra det ändå. Rohypnol har aldrig skadat någon.
 Det normala möllegänget.  Vem vet vart vi slår till härnäst,,,din stad,deras stad,,Ystad?
 Jaja,,i alla fall,Happy Australiaday på er(sjukt för sent,men jag unnar alla en moppeburn,det är befriande och avdragsgillt)

Inga kommentarer: