Sidvyer, senaste månaden

torsdag 17 april 2014

Konstutställning i Svenstorps gamla lanthandel!

Ja jäklar,,,nu har jag jobbat som en bäver för att snickra ihopa denna utställningen.Borrat hamrat,putsat prisat,limmat,häftat,,,,Imors kl 7.00 var jag tillockmed på lokalradion och promotade detta.
 Jag har ytters vänligt fått låna en masssssa underbara Voluspa ljus av Veckra hudvård på gågatan i Ystad som säljes här med,,en uppsjö av otroligt vackra och väldoftande ljus som jag inte an motstå. Kan bli att jag själv köper alla.
Vill ni titta förbi är det  Svenstorpsvägen 278 ni ska knappa in på GPS!


Detta blir sista sneak previewn på utställningen,vill ni se mer,handla handdukar och mingla litta så kommer ni fredag till söndag 11-16:)
Nu åger jag!

1 kommentar:

gange sa...

Finns visst massor av Svenstorp i Skåne men jag gissar att det är den som ligger mellan Ystad och Tomelilla. :)
Jag kommer förhoppningsvis ta en tur med min nya båge på söndag så jag tar en sväng förbi på söndag om vädret är bra.