Sidvyer, senaste månaden

fredag 28 mars 2014

Tim och luftballonger!

Våren är här! jeansjackan har åkt fram och jag den lilla röda jag köpte i Prag passade utmärkt till denna. Såg till min stora glädje att den tar BORT 20 kg runt midjan,så hädanefter kommer ni att se mig i den lilla röda från Prag,,klart!
 Tim har tålmodigt väntat  och efter 3 laserbehandlingar och 6 månader av obligatorisk väntetid  innan man kan tatuera över området  var det dax att täcka över tattoon han absolut inte ville ha.  Vi har fler timmar kvar på oss,och fortsättning följer:)
 Jag ville egentligen göra en luftballong,men efter at tha sett paniken i Tims ögon frihandade vi dit blommorna han var mer bekväm i. Blev lite smått kär i denna stencilen,så den får en helt egen plats i min blogg!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Galet fin! Hade inte tackat nä till att ha den på min arm.

Unknown sa...

Wow, den där luftballongen var väldigt tilltalande, det måste jag säga! Du är grym Stina! /tjejen med ett gäng småttis tatueringar