Sidvyer, senaste månaden

fredag 14 februari 2014

Tävlingen är avgjord:)

Tävlingen är avgjord! Jag tillsammans med 5 andra domare har gått igenom bidragen och folk har fått säga exakt vad de tycker.Aldrig har jag sett så spridda skurar på vad de tyckte var en härlig gärning. Några av de som fick bra röster var bland annat Sophies bullar till byggarna och Kaffe på tåget,men Även Jessicas 15årspresent till en ung tjej som annars inte skulle få. De tre mest nämnda är såklart Nallebjörnsattentatet men också Novalies Luncher till de behövande och Kattmaten till farbrorn.
Mitt slutgiltiga domslag baserades på att Nallebjörnsaktivisten eg inte ville tävla med sin härliga gärning utan det var jag som tyckte detta skulle ske,och för att det tog ett helt eget liv och fick en überskön reaktion av omvärlden,medans Novalie hade både bra och innovativa ideer. Så Novalie,,,Du har vunnit 4000 kr i presentkort hos mig och en tid att utnyttja detta på för dina Luncher för behövande ,som de flesta av oss tyckte var en riktigt bra och härlig gärning,inte minst för att de som utnyttjar det säker tackar dig så hjärtligt mycket!!!
Mvh Stina

Inga kommentarer: