Sidvyer, senaste månaden

torsdag 20 februari 2014

Konstutställning 17-20 april 2014

Gott folk,det är äntligen dax. Det har blivit så otroligt många alster sen i Höstas,och många frågor på om de är till salu. Jag tänker hålla en utställning i Svenstorps gamla lanthandel ute på Österlen (ja i kanten av det iaf) alldeles nära Ystad. Torsdagen den 17 brakar det loss med en VIP inbjudan på kvällen där folk som får det lilla kuvertet i posten är välkomna ,dvs en specialinbjudan . Tilltugg och b ubbel bjuds och man har möjligheten att reservera det eller de konstverken man är intresserad av. 
Fredag till Söndag är det fritt fram för alla som vill droppa förbi och ta en kaffe eller en dricka och titta på utställningen,jag håller öppen mellan 11-16 fredag till söndag.
Lokalen? 
Härlig härligare härligaste lanthandeln i Svenstorp,alldeles intill järnvägen(Hyres ut av Tomelilla VVS över hela sommaren för diverse ändamål så hojta till om ni är intresserade). 
Vedeldad kamin,soft musik och lite kärlek,och en massa konstverk kommer att finnas. 
Såhär ser det ut nu,,det kommer att se annorlunda ut till påsken:) Häng med på resan och se hur det går,,,inte ens jag vet ju faktiskt hur det kommer att gå;)


7 kommentarer:

Dahn-Ola sa...

Hur det kommer att gå? det kommer att gå jättebra! :D

motherfuckinJulle sa...

Åhhh vad kul!!! Det kommer bli jätte bra! Lokalen ser oxå jätte fin ut!
Kommer gärna och njuter av din talang!!

Anonym sa...

Och hur får en en sådan där fin inbjudan då? ^^

Stina sa...

Anonym:inte genom att be om en anonymt iaf;)?? Hahahahah hojta om ibjudan önskas!med namn och adress då;)

Maja sa...

Åhhh, lokaaaalen!!
Detta kommer bli så bra!!

Ninni sa...

Vilken härlig lokal!! Ska försöka ta mig förbi i påsk!

Jill Hansen sa...

Jag tror att jag vill flytta in i den där lokalen. .. allra helst med dina konstverk på väggarna. Det kommer bli en fantastisk utställning.