Sidvyer, senaste månaden

lördag 8 februari 2014

Ett tävlingsbidrag:)!(9)


Hej Stina.

Här kommer mitt tävlingsbidrag i Min goda gärning:

Jag har själv lita halvkasst med pengar för tillfället och försöker sälja mina gamla prylar på en loppis sida på Facebook. Bland annat hade jag lagt ut lite böcker till försäljning och fick en köpare till de flesta av dem. Ett par dagar senare fick jag ett PM om att personen inte kunde köpa böckerna på grund av en massa strul med försäkringskassan och CSN.  

Eftersom mina böcker skänker mer glädje hemma hos denna personen än i min källare bestämde jag mig helt enkelt för att ge bort böckerna. Vilket blev väldigt uppskattat.
Alltid kul att kunna pigga upp någon i februarimörkret!

Hälsningar
Monica





1 kommentar:

Nova sa...

Oj nästan liknade det jag gjorde innan jul =) skänkte en massa saker/böcker till behövande via fb . verkligen givande för båda =)