Sidvyer, senaste månaden

måndag 2 december 2013

Voluspa madness!

 Ja jävlar! Jag är en vansinnig fanatisk samlare av Voluspa ljus. Sen jag fick ett supervackert ljus av Cindy har det liksom escalerat lite. Problemet för mig har varit att jag inte hittat vart de säljer dem merän inne på Spiritstore på Emporia,och de har bara 4 olika dofter av samma design. Idag var jag ute och julhandlade och gick in på Vackra Hudvård och design på gågatan i Ystad för att kolla på lite klänningar(kämpar med mitt löfte att klä mig mer kvinnligt) och blir helt bortblåst av Jessicas fantastiska samling ljus där!! De har tillockmed hudlotion tvålar och doftstickor:) Killar:Detta uppskattar de flesta fruar att få i present,dety är bara en riktigt smakfull kärleksgåva,så spring dit!!
Just nu har hon ett extremt prisvärt paket med flera olika dofter med stora ljus till ett otroligt pris,i vacker förpackning ,något som få de flesta av oss att smälta;)
GO! SHOP!





Inga kommentarer: