Sidvyer, senaste månaden

lördag 7 december 2013

Crappy tattoos del XXX

 Stormen Sven har ställt till det litta för mig och jag har sedemera en hel dag att göra en ny crappy åt er!
Vi startar med en skock strykfula kvinns!
 Jag vet inte vad killen satsat på här,men jag gillar den orginella iden med en Gene Simmons-sjöjungfru med en stripperpole/ljuster,det är inte direkt något man väntat sig när shortsen åker av. Notera hur han varsamt och viktigt prickat ut nippeln. När alla andra detaljer är smått oviktiga,som pupiller  och näslinjer är dock en nippel någon man MÅSTE ge uppmärksamhet och nogrannhet åt! Jajjamän.
Nu kanske ni tror att "helvete vad kålvuxen hon är runt pattarna!!",men jag vill nog snarare säga att det är den intrikata skuggningen och sättet ljuset faller som gör att det ser ut som ett Ryskt boobjob. De tog blindtarmen och ett omifallatt-kjejsarsnitt  samtidigt,ett såkallat polskt  lyxpaket . Inte heller hade de runda implantat  hemma,de körde helt enkelt på en liter mjölk i högran,vad kan gå fel?
Som grädde på moset vände de ut och in på köttrosen  ,som blev skitförbannad och nu äter upp henne. Det är faktiskt en rätt berättande tatuering allt som allt.
 Om ni kollar riktigt noga på det svartgråa skrapmärket i mitten av rorschaktestet  vill min fantasi säga mig att jag ser en mops där,men sen skärper man sig och inser att det är ren slump. HADE där varit en mops undrar jag varför de döpte honom  till Mongo,,,eller nä förresten det undrar jag inte.
 Denna killen är så brunt jävla nöjd med sin trajbal .Den ritade hans 15 åriga flickvän med all säkerhet åt honom och hans svåger/far gaddade in den BILLIGT! Så jävla gutt att bo i trailor!!
Sneaky.
 När jag var 16 hade jag en pojkvän som så kärleksfullt gav mig det första han snidat  i träslöjden. En isbjörn med 2 stora hål inbrännda i nosen ,vilket gjorde att den för alltid blev kallad för  grisbjörn. Jag får flashbacks när jag ser den hemliga vargen här. Tror de har hämtat inspiration från tallrikarna mormor hade hängandes på väggarna dessutom ,,de blå royal copenhagen,,,fint. PÅ andra sidan sparar han plats åt en snygg kopparpanna.
 Jag köper det blå skägget,jag köper den lila capen och den purkna blicken (vem säger att Gandalf o co. INTE är homosexuella?) jag köper tillockmed det uppocknedvända motivet! Men,,,,,blomman bakom örat? !!??
 Tanken med Mary Kellys roman Frankenstein var ju lite att doktorn skapade ett monster som var så fult att det ingav skräck,och att inget kunde vara värre. Jag backar,tar tillbaka det och rättar:det KAN bli värre,,och med sagg i mungipan.
 Detta är en optisk illution. Det ska se ut som ut ros kan jag tro ,men någonstans i processen fick tatueraren ett grand mal EP anfall och anföll med den lilablå.  Kaos uppstod och han insåg att han hade en hel del att förklara  när plasten åkt av.
 "Hejsan,jag skulle vilja ha 50kr en massa ingenting,tror du du kan skissa upp något åt mig?"
Måste faktiskt berömma här,tror faktiskt inte ens jag hade kunnat fylla en hel överarm av  tatuering utan att få en enda bit av den att faktiskt likna någonting alls! Cred.
Hohohohohohoh den paranoida örnen!!! Jag älskar verkligen fåglar som blir fel! Vartfan hamnade resten av den amerikanska flaggan och vem dödade JFK?? 

Louis Royo är  ju en sann mästare när det gäller hyperrealistisk fantasykonst,och en väldigt populär referens åt tatueringar. Man ska bara se till att gå till någon som nailar det PERFEKT! Som tjejen nedan!
Helst ska man hitta någon som kan stava också,men det är sekundärt. Gör man tatueringen så gräslig är det ingen som tänker på stavningen.Har sett en salami med bättre struktur  än detta.

 Ska man tvunget ha oldschool får man räkna lite med Parkinssons på köpet!  
 Vem säger att djur inte kan födas med vattenskalle? Pippin på bliden kan extraknäcka som plog alt. jordfräs,om den kan lyckas lyfta från marken dvs.
 Hohohohohohhoho ja JÄVLAR! Såhär ser det ut om man tatuerar med en stekspade och ett kilo färgat LIM!!! Fy för fan vad detta har tagit tid och gjort ont! När man efter alla dessa timmar fortfarande inte får in färgen,varför fortsätter man då? ??? Och vad fan är det?

2 kommentarer:

mats borgström sa...

Var det en varg det där jag skulle gissa på en uggla haha en väldigt arg sådan.

Marita sa...

50kr blandat - jooo jag vill att den ska va färgglad, ha ett visst djup, hedra minnet av min första undulat, visa att jag älskade tiden som litet barn och att jag vill bekämpa allt ont här i världen....eller iallafall på gatan där jag bor.....och måste visa att detta är JAG....Åååå jag är så lycklig - den blev precis som jag tänkt mig
hmmmmmmm :)