Sidvyer, senaste månaden

onsdag 23 oktober 2013

Designa tapeter karr?

Emma samlade mot till att komma hit och gny lite till när andra foten skulle göras,och första fyllas i lite. Ja,det gör förbannat ont ,men det SKA gå!;)

Fick ett ryck i helgen och designade tydligen lite tapeter!?Tänk vad roligt att få göra det:)?


 Jag har ju slängt ut en massa trådar övereallt till att designa lite grejer,men gudarna ska veta att det är väldigt svårt att få saker  i rullning. Jag kan tex inte rita på datorn och bara det gör att jag inte kan förmedla mina bilder till hårda föremål vilket blir lite utav ett problem. Jo jag har en man som kan cad:a,,men han jobbar så mycket att han sällan har tid att vara hemma än mindre sitta ner med mig för att visa mig hur man gör det. Nå någon gångSKA det gå!:)


Inga kommentarer: