Sidvyer, senaste månaden

tisdag 3 september 2013

Pervo fortsätter att dyka upp


Jag har något utav en snart 2 år lång dip som har kulminerat i att jag numera sitter huslös barlös och mållös?
Visst,jag har någonstans att bo tack vare min kära syster,men det är inte mitt och det tär på mig. Barnlösheten är ju inget nytt bara ett lager till på den totala mållösheten jag känner nu. Vad ska hända,vad är det menat att jag ska göra  nu då?
Tatuering i all ära men det gäller samma där som för alla jobb,ibland vill man mer och däri ligger problemet.
Jag vill lätt satsa på konsten nu,men har inga vanföreställningar om att det kommer att gå. Försiktigt optimistisk kan man väl kalla det ,men inte  överdrivet troende.
Spelar roll,,,den kommer ändå att bara spruta ut ur öronen på mig oavsett om folk vill se den eller ej.
Så,,ett hus först,sen kan jag börja måla på riktigt,sen får vi se vad som händer. Bara det lilla problemet,,,hus,,,

 (Pervo fortsätter att jaga mig genom etern,samma masker, samma kropp,fast förra hade något mindre 
pattar!)



1 kommentar:

Dahn-Ola sa...

Jag skulle inte kalla det vanföreställning att tro att du kommer att lyckas med konsten; jag är övertygad om att det kommer att hända saker snart!