Sidvyer, senaste månaden

söndag 1 september 2013

Hopp och lek med tatuerade brudar

Lite lagom tills jag bestämt mig för studiomys  blev det desperat dax att spruta mitt finger igen,och vaknade upp till universums jävla smärta i knogen,så illa att jag bölade på vägen in till Ystad (eller ja,försökte,har ingen tårvätska heller just nu) Bara tanken på att gör just något alls med handen fick mig att vilja spy.
Bad för första gången Kapten om hjälp  att handla,och lyckades mest ge honom skuldkänslor eftersom de redan åkt iväg.
Bita i det sura jävla och långsamt långsamt  handla med högran(tack gode gud för att det är vänstran som jävlas)
 Lite fördrinksfixande blev det med,och vi tackar Carina för denna idén:Minimölk och malibu med massa is. Lade till absolut vanilj för säkerhets skull,och jag kan meddela att det fungerade umärkt  . Huvudvärk som ett sär får man MEN det var svingott och i princip 2 liter  av fördrinken gick åt på vår lilla klunga;)
 Sorry för de suddiga bilderna,,,skyller på minimjölken.


 Ett litet men så jävla gott gäng tatuerade bruds som bara mös och babblade(fast mest Vera då då) åt smörgåstårta och bara var i den varma sista Augustikvällen för detta året:)  Får nog fan ta och återinföra
studiomys on a regular basis,det är alltid lika roligt.


2 kommentarer:

Marita sa...

Jag röstar för fler studiomys eftersom jag inte kunde vara med:)

frugan sa...

Det var verkligen mys på hög nivå,med super brudar. tusen tack