Sidvyer, senaste månaden

onsdag 14 augusti 2013

Samlade efforts från gångna tider

Ja vad fan händer med bloggen egentligen? Jg vet inte är det ärliga svaret,,jag har i perioder inte mycket att säga,och detta är en sådan period. Hade kunnat gnälla en massa om hur mycket jag saknar ett hus att bo i,men det börjar bli tröttsamt även för mig.
Vi fortsätter plågsamt långsamt på Emilias arm eftersom hon har vansinniga exem som som vanligt slår upp i det nytatuerade området (köbners fenomen)  och gör det mycket svårare för mig att göra ett bra jobb och Emilia att läka. Vi ger oss inte,detta ska bli en hel överarm av det,och vi tar en gång till att fulla i och piffa hela alltet så att färgerna blir solida och starka.
 Sen kom Fredrik för att fortsätta på ryggen genom att dra fram ett liknande mönster på axel och arm,denna gången med lite brud till;) Nästa sida blir något liknande,och det ska bli jättespännande att se helheten sen.
 Sen kom Michaela som högg som en orm på min idé om en nostalgiarm /svenska folkhemmet runtom porträttet på hennes far:) Telestolpar,ängsmarker och stenajär ,,hur mycket svenskare kan det bli:)?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bygg ditt egna hus kanske är en idé?

Stina sa...

Hahaha nej,vill ha ett gammalt hus,och att bygga nytt är dyrare än något ,och det har jag noll lust med. Vill ha själ i ett hus inte en fyrkantig kub som ser ut som alla andras:)