Sidvyer, senaste månaden

tisdag 11 juni 2013

ROADTRIP!!

Det är dax för mig och grabbarna att ta ut och se österlen! Om man är uppstoppad har man troligen inte flugit på länge ,så jag knödde in killarna i Minin och drog en repa. Eller skulle jag bara lämna dem i studion pgr av att vi flyttar en massa nu? Ja,så kan det vara.
 Jag fick dessutom ut en massa gamla foton från förr från garaget,ett foto för nästan varenda tattoo jag gjort,inte ett enda av dem är slängda:)


 Och inte bara tattoos,utan tillockmed semesterfoton från förr,något jag saknar att man inte framkallar faktiskt.Nedan kära mor när vi seglade i Holland:)
 Och ett foto på faren i Fulltofta ,ett barndomshem som numera inte alls är som det ska.
 Och tillockmed ett på shrimp Granny!! lilla lilla mormor!!! Nu finns du med på nätet gumman,saknad av många.
 Slutligen fick jag ett guttigt foto från Jason Statham/Tomas Borgå där han och Martin Lidberg slår ihjäl ett traktordäck bara sådär! Kommer i nästa nummer av Stark så håll utkik:)

1 kommentar:

My sa...

Herregud vilket vackert svall min käre farbror har!