Sidvyer, senaste månaden

onsdag 26 juni 2013

Paleo resultatet,,

Jag började på Paleon för att undersöka om mina leder bli bättre,och till en början verkade det verkligen funka ,jag fick mindre on,kunde sluta på alla medeciner och det kändes som om det kunde gå bra framöver med lite stöd från Brufen Retard.
Så var inte fallet. Sommaren dök upp och allt föll isär. Just nu när jag behöver mina leder som mest gav de alla upp och de stora som höfter och axlar är riktigt illa. Gick på en kortisonkur som tar udden av det ,men jag känner hur det ligger i bakgrunden ,bara dämpat av medecinerna,inte borttaget.
Tänker inte börja på gluten igen,det känns inte som om det är något jag behöver,men kanske kanske kan jag ta en pizza någon dag  eller kanske en nybakad frukostbulle utan att få brun ångest.
Nästa steg är att sluta med laktos,men det tar mer emot. Det blir bara ännu en sak jag inte kan äta,dvs slut på resturangbesök och enkel hemmamat.
Slut på gnäll.

Inga kommentarer: