Sidvyer, senaste månaden

torsdag 13 juni 2013

Hjärtelappar och hummelfigurer.

Frihandade loss lite på Christians polynesiska arm idag och jag älskar verkligen att få leka med formerna och kroppens sätt att böja sig med mönstrena,det ger mig fan sinnesro!
 Ville ju egentligen göra en lite halvdö korp på honom men det gick han inte med på;)
 Hem och packade loss lite till,tar man bara lite var dag blir det inte på något sätt övermäktigt,och hittade min gamla brudkista långt inne i ett hörn,en ganska rolig sak jag fick av min farmor när jag var 6 år gammal som är ämnad för mig att samla handdukar och feeenposhleen i tills jag gifter mig. DEt verkar aldrig som om kapten kommer att fråga så jag kan lika väl fylla den med strunt,,, vilket jag uppenbarligen har gjort med! Fick återgälda 4-5 stenar till  naturen som mina numera vuxenögon inte längre såg magin i ,och kasta en del ganska gräsliga ljusstakar och tränyckelringar med alla andras namn på än mitt. Det fanns även en stor mapp med teckningar jag har gort när jag var liten tonåring,och även detta underbara bevis på att Hörby är och förblir en metropol av WT;)
BAra kolla på vad Mårten tyckte om oss!!! Hahahahahahahahahahahaha jag skrattade rätt ut i dammet!!!
 Sen,,,sen kom Lappen,,lappen med stort L,den man in te får glömma,det som var större än hiroshima i min systers liv,,,,
Ahhhhhh!!?? Fyyy,,,ja vi  vet alltså inte vad det handlar om längre för selektivt minne har inträtt,men det är INTE jag som skrivit iaf,och jag har med all säkerhet snott lappen efter att allt detta varit överstökat och behållt den som hävstångsmaterial!! Om NÅGON känner sig manad att bekänna vem som skrev denna sp kör hårt! Lottie? Anna?(död,så där lär jag inte få någon vettig förklaring från )Åsa?? Detta kan ju vara värsta scoopet menar jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar när man hittar gamla stenar, lappar och annat från sin "naiva" tid! I mina skol papper står det att jag var för livlig och snackade för mycket! Hahaha!
Julle

Anonym sa...

Snyggt!
En liten fråga bara...tar du betalt per timme lr för motivet totalt!?/Kalle

Stina sa...

Kalle: det är beroende på motivet.Större saker per heldag och mindre saker per timme