Sidvyer, senaste månaden

söndag 28 april 2013

Kvalitetsloppis!

Eftersom vi ska flytta oavsett vad som händer så dyker det upp en massa saker jag inte tycker att jag behöver men som jag ikke kan få för mig att kasta,det är helt enkelt bara för dyra saker. En hel drös saker hamnade i containern förra året redan,men dessa sakerna kommer att behöva en ny ägare på riktigt. Ni kommer att kunna fynda en hel del eftersom det inte bara är lump vi har utan faktiskt en hel del jävligt bra prylar! Så kom och fynda på körlings väg den 19 maj i Ystad  med start kl 10.00 tills 15 (om vädret håller dvs) Vi är 2 familjer som slår oss ihopa och säljer ut sådant vi inte har plats att sitta på mer!  Kolla in länken Kvalitetsloppis och det är grisigt lätt att hitta,regementsgatan är det ,mitt i ystad:)
Lite exempel på grejer man kan hitta:(detta är bara toppen på isberget)
Ett sketastort vindspel som går från golv till tak,avvecklades när jag hade papegojan och vi allihopa sket ihjäl oss var gån hon anföll det,men för dig utan flygfä är det underbart!!
 En jävligt piffig trähylla.
 En Norrgavelhylla som är äckligt dyr fastän det bara är lite limträ,but there U go.
 Ett stallfönster som väger några ton,ta stora bilen med!
 Ett badmintonracket i Titan,för att endast det bästa duger!
 Lite slutsteg,fråga mig inte vad hur och varför för det  fattar jag inte ett skit av!
 En vinkyl som är uppockned här ja,,, hyllorna saknas,men du får plats med mer om du staplar flaskorna så det så.
 Ikea stolar som kan behöva ett nytt överdrag,men i övrigt helt hela.
 Ett par av de berömda lampetterna,,några få till kommer att smyga med;)

Inga kommentarer: