Sidvyer, senaste månaden

lördag 9 mars 2013

Kattis Korvapa :det nya Gucci

Jag TROR att jag missat att lägga upp Kattis arm minsann! En liten fågel långt bak i huvudet kvittrade att jag nog hoppat över denna magiska kvinnas otroliga prestation i stolen;) Det har tagit ett slag eftersom Kattis bor i Götet och jag inte kan alltid! Mässor och klämdagar,men nu är den färdig!! 
Jag fick dessutom  en jättefin hemmasydd mössa ala KattisKorvapa!!! Kattis,jag kan inte lova att använda den,men den ÄR väldigt väldigt fin och jag blir fan alltid lika rörd över att få hemmagjorda saker,,är det ett ålderstecken??




2 kommentarer:

Pixi sa...

Wow den var verkligen vacker och vad detaljerad särskild tuppen! Bara stjärnor till dej Stina! Du är ASBRA =)

Simon sa...

Goddamn amazing piece of art you have created on this arm!