Sidvyer, senaste månaden

söndag 10 mars 2013

Att sila rödvin genom bulle

Spenderade bättre hälften av denna veckan med att vara ensam eftersom Kapten och Virus fick ett ryck och drog till Lissabon! Jag jobbade ju som vanligt,och tydligen har jag varit mer koncentrerad på jobbet än frillan för jag blev själv lite rädd när jag såg mig i spegeln efter torsdagens jobb!

 
På fredags kväll härjade jag lite i  badrummet och skulle badandes få tag på någon produkt i skåpet,,rotar rundor lite snabbt och plötsligt vääääser det åt mig från skåpet,rätt rejält!! Jag sket  mig slak  och liknade nog mer en naken elektrisk ål än något annat tills jag förstod att inget djur kan väsa så länge utan att tappa andan,och att det mest troligt var hårsprayet som kommigt i kläm:/
 Det är ett perfekt exempel på "tur att ingen var hemma och såg det" sen skriver man det på facebook.
Ett litet kort gnäll om lite ledverk,, Nedan ser ni en frisk hand,den har aldrig haft några större problem och har blivit sprutad ganska omgående efter att jag fått besvär,,,,Knotig och så,men så ser jag ut. Välsignade INTE med de mest kvinnliga av händer nä.
 Hand nummer 2! En rätt ofrisk sak som  har en jävla pump i sig konstant,och har utvecklat hål  mitt i handledens övansida?? Sen är där en kulle som börjat växa lite glatt vid tumbasen,ovansida hand! Den är alltid lika underhållande att slå i typ ALLT!! Får mindre underhudsfett på den ju längre tiden går och den har börjat bli riktigt knotig runt handleden :) Den ännu mindre kvinnliga handen;)
 Jag och Vera fick alltså klara oss ensamma på Ögs igår,och jag frågade Vera lite nätt om jag skulle krydda till våran tillvaro och go all in på luderstuket? Vera sa nä,,alla säger alltid nä:( Får använda dessa fallskärmar en annan gång,,typ pridefestivalen i Svempan eller så.
 Råbiff på Ögs,,,himmelriket i en liten köttkvarn!! Fy fan vad gott det är!
 Noterar väldigt jävla tydligt att man behöver gluten för att stå sig lite bättre med spriten/vinet! Det är en effekt av att inte sila allt genom en uppdiktad bulle,,jag klarar knappt 3 glas vin längre:/ Efter Ög blev det Soft,för att det tar 2 steg att gå dit! Och för att jag är för gammal för att festa hela natten. Kaffe och 2 Mojitos sen var det curtains för mig,,hur pinsamt är inte det?  När kroppen vägrar följa dina kommando men hjärnan är klar är sjukt otrevligt.3 glas vin och 2 mojitos  och sen hade jag ångest en hel natt ,helt i onödan,men tydligen reagerar jag så på all alkohol nu ,inte bara champagne,,, Ska testa att sila det genom fransbröd nästa gång.
 När mannen inte är hemma tar den andre mannen över och ser till att jag får ett spinningpass var morgon,in my FACE! Rätt äcklit nu när de fäller,för tydligen är det vår nu enligt Birmans mat och sovklocka och pälsen deserterar i sjok av bara hår! Ska ta upp det med honom en dag,,
 Och för att bara komma ihåg,som en liten dagbok,,det snöstormar ute! Fattar inte hur Virus och Fredrik ska kunna landa,men jag håller många kroppsdelar för att det går bra!



Inga kommentarer: