Sidvyer, senaste månaden

lördag 9 februari 2013

No stress

Igår fick jag äran att bygga på och  mysa till Dianas ben med början på tribalen vi gjorde för mååånga år sedan,som i sin tur är en cover på en fong-nyckelpiga (nä inte hästsjukdomen fång,utan Kenneth Fong). För första gången ville diana ha färg och det kan jag fasen stå till tjänst med;)
Vi diskuterade det faktum att hon testat de senaste 3 bokningsdagarna att få tid och de första 2 blev det nitlott.Jag tycker alltid det är jobbigt att höra att folk inte fått tid,fast jag vet att det är ca 100 som faktiskt inte får det. Dock sade Diana ngt som jag inte tänkt på: om hon hade fått tid tidigare hade hon troligen gjort något hon ångrat nu,för från litet till större utan färg till stort i färg ångrade hon sig och tänkte efter och kände efter:) 
Tror det blir bra vilket som,men det ÄR en tanke:)

Inga kommentarer: