Sidvyer, senaste månaden

lördag 26 januari 2013

Dansbandsvin och smörgåsjäkt!

Vilken dag!!!!! 
 Lisas rygg skulle bli färdig,och det lyckades vi med utan problem,men någonstans hade min hjärna förträngt att jag skulle rita på Lisas bror med;) Det funkade utan problem,men det skrämmer mig att jag som är eller snarare var en perfektionist har börjat glömma eller ta saker som det kommer;)
Och bara titta vad jag fick av finaste Lisa!! En jäkligt intressant bok om vietnamesisk matlagning! Passar utmärkt i paleoperioden,de använder ingen laktos och väldiggt sällan gluten!
Man tackar!
Och en god väns son var äntligen redo att få sin första tatuering. Jag gillar verkligen att han väntat förbi sin 18 årsdag och lite till för att inte hasta in i något,det ska alltid applåderas!!
 Och bara kolla vad jag fick av käraste modern!!! En riktigt fin flaska vin!!! Hahahahaha,amarone är verkligen ett favoritvin,och detta ska ju sannerligen bli intressant att smaka!
 Hem som en skållad grävling,noll mat i systemet sen 9 på morgonen,på uppgiften att göra smörgåstårtor till min fars 60årsdag:) Virus och Lena kom förbi och hejjade på,Virus hjälpte även till:)
Nu ska jag bara varva ner och klara min dag idag,,,sen blir det faren i fulltofta:)

1 kommentar:

Vera sa...

Draken är...magisk! Hoopas på samma effekt av smörgåstårtan..! ;)