Sidvyer, senaste månaden

onsdag 19 december 2012

Ugglannnn

Beställningen idag löd"en liten tjock uggla" och det blev det med! På den minsta armen jag haft  på ett slag,men vad fan,det SKA gå! Istället för en liten underarms tattoo blev det en halv överarm;) 
JAg har suttit och kollat genom bokningarna och faktiskt bokat på ett ex antal folk,så nu börjar äntligen listanbetas av. Många frågor på hur det fungerar  med detta kom genast,men att jag betar av listan innebär inte alltid att man blir bokad i exakt ordning. Storlek på projekten bestämmer lite ordningen och VAD man ska ha också. Vill jag göra ett porträtt så får den förtur,medans ALLT kommer att bli omhändertaget i sinom tid:)

5 kommentarer:

Pixi sa...

Oh så söööt!Älskar ugglor!!=)

Maja sa...

Jag dör fortfarande på denna! Efter all uggle hysteri som vart trodde jag inte jag skulle kunna bli till mig över en uggla. Men denna, JAG DÖR!! Så. Jävla. Söt!

Anonym sa...

Hallå du! Längesen...ja vet!! Men skiten träffade äntligen fläkten!! Den 6 dec ringde dm, sätt daj nu så syns d mindre att du skitet på daj....jag fick minsjäl nya lungor!!
Nu tung rehab....berätta gärna för seth...har ente hans mejl...
Å du...go jävla jul...
Lungan

Stina sa...

HOLY CRAP!!!! jag sket verkligen ner mig av lycka över detta meddelandet!!!!!!! FY FAAAN VAD UNDERBAAAART! så sanningen är out there nu alltså? Kan du äntligen få vara lite skröpplig?? Jag blippade Seth genast och han blev lika glad!! Det var faktiskt den finaste jävla julklappen jag fick:)!!!

Anonym sa...

Jomenvisst e ja svag å beh en rullatorjävårr mn d ska fanimaj gå. Skakar av alla mediciner å har skaffat fettohue tack vare kortisonet mn det e bara å hacka i saj...
Ja håller lite på sanningen än, vissa kan veta å andra kan få va'lyckl ovetande. Ongarna vill ha det så, lite privacy. Lär stanna här länge mn så får d va. Familjeidioterna e i'thailand å har d skönt... imorn fyller ja 3veckor.
Ge seth en puss på valfritt ställe. Han'ska få slita dåktet me maj sen...
Lungan