Sidvyer, senaste månaden

tisdag 4 december 2012

Tjafs

Det var fantamig första julskyltningen på otaliga år som snön kom exakt  på söndagmorgonen . Djup tjock underbar julesnö som verkligen hjälpte till att ge julstämning,något jag inte har hunnit få riktigt än.

Julklapparna lyser med sin frånvaro,julematen lockar inte. Jag har helt enkelt inte haft/gett mig tid att vila och låta känslan komma. Med vet ni,,,det är ok! Har jag inga julklappar med mig till jul så är det jävligt ok!:) Min familj förstår:)
Jag fick en hel jädra dag till att måla utan många andra förpliktelser igår,och det var nyttigt. Har inte haft annat än förpliktelser i snart ett halvår. Roliga saker,men att ha sitt liv inrutat suger oavsett . Jag behöver mer dagar där infall man får kan följas upp.  Och tavlor,,tavlor måste målas. De står där tomma och fina  och behöver bara arbetas på lite,men min tid räcker inte till!!! Jag får fundera på en lösning på detta problemet.

Inga kommentarer: