Sidvyer, senaste månaden

fredag 14 december 2012

Teheder Terkildssen?

Igår gjorde vi färdigt Sandras arm,ett projekt jag nästan tvingade henne att göra,men hon blev eld och lådor över idén så jag känner mig inte jätteskyldig ändå. Ett porträtt på Sandra själva med hennes flammande röda hår och lite jugendpiff på det,som senare lär växa ihopa till en stor arm(ser den redan Sandra!) Man ska väl troligen inte säga detta ,men igår klappade jag migsjälv lite på axeln och suckade nöjt ut,för jag är själv så nöjd,det var 2 lätta sittningar och jag är så övertygad om att den läkt kommer att lysa :)!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Såååå jävla cool! Jag säger det igen, du är så jävla duktig! Har verkligen fastnat för ditt sätt o tatuera(din stil)!!!! Hur lång väntetid har du?;-)

Stina sa...

har en dag i halvåret som jag tar in ny bokningar,sen är det stopp tills nästa dag osv, tyvärr finns det inte plats till alla som söker så det är aldrig garanterat att man få tid:/

Jessica sa...

Looking good :)