Sidvyer, senaste månaden

onsdag 19 december 2012

Instagram tar överrrrr

Fan,,instagram har lite tagit över rollen som bildspridare,och jag glömmer lite av att blogga. Är ni intresserade av att följa mig på instagram är det eyescreamtattoo som gäller,och då slipper ni dravlet och gnället här! Enklare, och ljusår bättre än jävla facebook. Har lite tröttnat på fejjan redan nu. Visst man kan hålla tävlingar och få lite feedback,men det kan man ju på Instagram med.
Vi börjar bildraddan med Linus klocka. Den ser "rå" ut på bilden och det är bedövningssprayens fel. Då kan man ju tycka att jag borde skita i den,men nej,kundens välbefinnande och det faktum att tattoon blir jättefin irl trumfar ett bra foto på bloggen. Kan ju ta ett bra foto på Virus när den är läkt:)
 Så var det Herr Florins tur att få en lite sailortattoo på benet,och  trots att det inte riktigt är min stil var det så sjukt roligt att ta  tag i detta! Jag fick använda mina färger eftersom det var det han var ute efter men  i övrigt ett ganska klassiskt  motiv.Sjuglet roligt!
 Och Aimee,en konstnär/makeupartist själva fick sin Vampira. Det var OCKSÅ hur roligt somhelst,inte bara för motivet,men det kändes som att prata med sigsjälva,Aimee var en lika rabid dokumentärkollare som jag är så vi utbytte rätt många tips! Jag snubblade då över dokumentärserien extraordinary people,,check it out!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner likadant! facebook börjar göra mig förbannad. Folk är asjobbiga! Hahahah! Instagram känns bättre men nu ska dom sno våra bilder där me! Blää!!
Du e bäst.... som vanligt!!
/Julle

gange sa...

Om du inte redan vet det så är det sedan april faktiskt Facebook som äger Instagram och därav så kan du nog förvänta dig en del förändringar i framtiden.
Det har ju redan börjat med att de försökte smyga in text i deras avtal där de skulle få lov att använda bilder från användarna i riktad reklam. Som tur är så slog användarna bakut och fick dem att tänka om. Däremot så kan man inte vara säker på vad som kommer hända då vi vet sen tidigare att Facebook sällan lyssnar på sina användare när det kommer till de förändringar de vill göra.

Stina sa...

äh,facebook och instagram har friott fram att göra som de vill,man MÅSTE ju inte sitta där,det är deras rätt. JAg menar mer facebookgrejen,folket kommentarer "trött" och "RIP alla skjutna skolbarn" och en massa meningslösa gilla under det,,,det är så falskt att jag inte orkar mer,men insta ser du bara bilder och lite kortare kommentarer,,gutt!!

Paul sa...

därför har jag inte facebook. Ringer hellre, eller kör hem till människor jag vill prata med.