Sidvyer, senaste månaden

lördag 29 december 2012

Crappy tattoos del 9

Wow,,,ja vad ska jag säga? Det verkar inte som om folk ens SER att deras tatueringar är helt vansinnigt fulas? Hur tittar man på sin tattoo då? säger man "jag kunde inte gjort det bättre själv"? För det finns en miljon yrkeskategorier där man kan säga så men nog fan går man tillbaka ganska ilsk till plastik kirurgen när han opererat in pattarna på ryggen och ber han fixa det,trots att man inte kunde gjort det bättre själv????

Jag älskar denna,,, Han ser ut som en mongoloid blonderad Marilyn Manson,lite blyg men ändå sneaky! Älskar mascaran,,det får ändå fat sneaky Marilyn att se lite kvinnligare ut,om det nu var meningen.
 Och min kropp värker när man ser detta,jag menar det syns långväga att falken har reumatiker fingrar!  Litta fet har han också blivit,men man blir ju lätt kortisonsvullen och lite FE av stillasittandet. Att huvudet är mindre än röven vet jag dock inte om det kommer från en sjukdom,men ta er tid att beundra rasbenen,,de går heeeela vägen upp,nästan förbvi puckelryggen och hela fågelskrället!!
 Ja,,vargar spyr med. När de är inklämda i en söndertrasad mardröm av black and gray gegga som inte kommer att läka på flera veckor spyr de definitivt.  Det gör ont ända in i själen att titta på denna insida arm.
 Det genomgående temat idag verkar  vara sneknullade fåglar. Här har vi en kille som ser ut att ha blivit anfallen av en kam som är vässad och doppad i syra,och sen råkade han någonstans lyckas klämma in en elak gås,,,2 gånger. Hur man KAN tatuera så  dåligt som detta och ändå få det att likna något alls är faktiskt ganska bra gjort. När denna är läkt kommer blida att kunna läsa av den,men det nakna friska ögat kommer att se en hagelstorm av skit och gås.
 Hippien och älvan med klumpfoten,det mindre kända verket av Munch de SKET i att stjäla i den stora konststölden,för den var helt enkelt för ful! Har ofta funderat på varför alver klär sig så fjolligt? Har tex aldrig sett en alv i kostym? Randiga cykelbyxor gör det inte direkt trovärdigare att de finns.
 Här ser vi en örn som blir daskad i röven av en sydstatsflagga(skåda förvåningen i örnajävårens ögon)Troligtvis bara för att örnen är brun,,jävla rasister.
 Hahahahahahahahahahaha jag skrattar så jag fiser!! Vad FAN ÄR det för en fågel????? Strutformad tjernobylhöna??????
 "Jag har fula bristningar på min mage,kan du fixa det med fler fula saker,,så det matchar?" Oh ja blev svaret på den frågan!Ornamenten runtom ser mer ut som ett förlängt komma som fick ett eget liv och gick överstyr llite.

 På tal om köttrosor,,,här är en som skiter ut en diamant,med ett allvarligt fall av hemorrojd aktivitet på köpet. Allt som allt ett väldigt safe,men väldigt dumt ställe att förvara sina värdesaker,men har man inget annat får röven duga som det heter.


Inga kommentarer: