Sidvyer, senaste månaden

måndag 5 november 2012

Hamsterstyle

Ja,det ska väl hända någon gång,men INTE mig!! Jag är i vanliga fall så strukturerad och rutinberoende att jag aldrig gör misstag som att dubbelboka. Det senaste året har det alltså hänt 3 gånger!! Jag kan inte beskriva skammen som infinner sig när det då händer:( Det brukar  vara när jag har avbokningar och fyller dem,glömmer att skriva in i boken och sen ser en lucka jag måste fylla. Tack gode gud händer det inte så ofta,och tur är väl det för JAG blir helt förstörd hela dagen. Lotta råkade ut för det,,och det var hennes födelsedagspresent:/
Skam bortom skam,men jag fick fixat det iaf,och det blev en hamster,med lite godis i ett koppel och ett paraply:) Cartoonish är inte min grej i vanliga fall,och jag vet inte riktigt om detta kvalificerar sig till den kategorin ändå,men roligt är det iaf!

Inga kommentarer: