Sidvyer, senaste månaden

onsdag 14 november 2012

Gästare på Eyescream!!

Anna påbörjade sin sommararm sent i våras,och nu är vi äntligen färdiga med den:) En känsla av varmt hö fågelkvitter och humlesurr som man kan ta med dig hela livet. Det kan verkligen behövas  när man bor i ett land som har mörker och kyla 9 månader om året.



Och för första gången på Eyescreamtattoo,en gästare!;) Jacob Wiman kommer ner och dör mig den stora äran att tatuera lite här. Jävligt intressant och lärorikt att få  se hur andra jobbar,och det låter kanske udda,men jag lär mig mycket av honom,kanske tillockmed mer än vad han lär sig av mig! En väldigt bra och ödmjukande upplevelse som jag verkligen ska ta vara på!!

2 kommentarer:

Marita sa...

Vilka färger, underbart motiv! Drömmer mig bort till en sommaräng, sol och värme.........

Anonym sa...

Vilken härlig sommartatuering! Den gör ju en verkligen glad i denna trötta, gråa och eländiga årstid!