Sidvyer, senaste månaden

fredag 12 oktober 2012

Eilert Pilarm kan slänga sig i grottan!

Vi påbörjade denna insidan av Maries arm på Gothink ,men pgr av att jag inte kunde få på stencilen ordentligt,dålig plats i båset,strömavbrott,lunch och sen stängningsdax hann vi inte alls vad vi skulle så idag fick jag äääntligen göra färdigt den. Jag är alltid lite nervös då för jag vill inte släppa iväg folk halvdanna. De ser inte det jag ser i slutändan ,och jag inbillar  mig att de är lite besvikna tiden där emellan.
Jag njuter av att få prata med så många bra människor varje dag,och Marie är en av dem jag tycker extremt mycket om att prata med. Inte ens dessa 2 gångerna har jag hunnit gå igenom allt det jag vill gå igenom,men jag hoppas vi träffas igen.
Nog yrat om hur guttig hon är,hon berätta något som gjorde att jag tjöt av skratt!
Marie jobbar med/på/under/i IKEA i Älmhult och hon och 2 arbetskollegor kom sig för en dag att starta ett band! Ingen av dem kan spela sjunga eller ens några låtar men FUCK it,,det är tanken som räknas! Fat Finger Fail är namnet och de röjjer utan att veta alls vad de gör;) Jag ÄLSKAR den taktiken Hellre än bra!
För att man KAN.
Ser fram emot att se dem på tuben. Kan Eilert,kan dem!

Inga kommentarer: